torsdag21 september

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Analys

Stefan Melesko: Print vs digitalt – så påverkas prisstrategierna

Publicerad: 23 mars 2021, 10:29

De digitala läsarintäkterna blir allt viktigare för mediehusen. Men hur påverkar en förskjutning till digitala abonnemang företagets prisstrategier? Och hur ser fördelarna respektive nackdelarna ut för print vs digitalt? Stefan Melesko analyserar.

Ämnen i artikeln:

Dagens Nyheter

SM

Stefan Melesko


Dagens Media (DM) har i en serie artiklar, analyser och intervjuer belyst frågorna och problemen/möjligheterna som följer av den ökade graden av digitaliseringen av abonnemangen på konsumentmarknaden för medieföretagen.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 897 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev