Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Analys

Så sticker du ut i det organiska sökresultatet

Så sticker du ut i det organiska sökresultatet

Om din sajt inte får särskilt mycket trafik kan det bero på att dina träffar inte sticker ut tillräckligt i sökresultatet – jämfört med konkurrenterna. SEO-experten Alexandra Jung tipsar om hur du på olika sätt kan optimera ditt sök.

Publicerad: 28 september 2021, 10:32

Ämnen i artikeln:

SEOGoogleSökmarknadsföringSök

Även om du har en väloptimerad webbplats hjälper det inte om besökarna inte väljer att klicka sig in på just din webbplats, skriver Alexandra Jung.

Foto: Getty Images

Sökresultatet är i ständig förändring och det är mycket som tävlar om besökarnas uppmärksamhet. Det är betalda annonser, featured snippets, rikare resultat med strukturerad data, symboler och mycket mer som

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.