Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Analys

Så ska Tiktok bli en ny tv-gigant

Publicerad: 25 februari 2022, 06:55

Nyligen tecknade Tiktok avtal med det amerikanska företaget Atmosphere, som levererar rörligt innehåll till storskärmar. Ett spännande strategiskt val som öppnar för både nya annonsbudgetar och målgrupper, skriver Nicklas Hermansson,

I veckan spanar Nicklas Hermansson bland annat kring Tiktoks planer på att ta över även de stora skärmarna – och konstaterar att det osar succé.


Ämnen i artikeln:

TiktokSpotifyToppnyheter förmiddag

Tiktok tuggar på. Generation Z-favoriten var den mest nedladdade appen globalt förra året och har nu blivit marknadsförarnas nya kelgris. Det visade Hootsuites rapport ”Social Trends 2022” som jag skrev om

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev