Få hela storyn
Starta din prenumeration
Analys
Publicerad: 25 februari 2022, 06:55
Nyligen tecknade Tiktok avtal med det amerikanska företaget Atmosphere, som levererar rörligt innehåll till storskärmar. Ett spännande strategiskt val som öppnar för både nya annonsbudgetar och målgrupper, skriver Nicklas Hermansson,
I veckan spanar Nicklas Hermansson bland annat kring Tiktoks planer på att ta över även de stora skärmarna – och konstaterar att det osar succé.
Tiktok tuggar på. Generation Z-favoriten var den mest nedladdade appen globalt förra året och har nu blivit marknadsförarnas nya kelgris. Det visade Hootsuites rapport ”Social Trends 2022” som jag skrev om
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.