Analys
Så driver du intäkter med nyhetsbrev – fem succécase
Publicerad: 2 juli 2021, 06:14
Ett nyhetsbrev och en podd är vad som behövs för att starta ett mediehus 2021. Det konstaterar Nomofomos chefredaktör Nicklas Hermansson och bjuder på fem lyckade nyhetsbrevscase. Dessutom handlar veckans spaning bland annat om Buzzfeeds planerade tillväxt, och filmen vars soundtrack består av ljud från sociala medier.
Varje fredag kurerar och summerar omvärldstjänsten Nomofomos chefredaktör Nicklas Hermansson nyheter och trender som formar framtidens medier och marknadsföring.
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.