Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Analys

Politico, deep fake, Joe Rogan och ljudet av skidor – Nicklas Hermansson spanar in nya trender

Publicerad: 3 september 2021, 05:45

Nomo Fomos chefredaktör Nicklas Hermansson analyserar hur politiksajten Politico blivit så framgångsrik att den nu säljs för över 1 miljard dollar – och listar deras fem smartaste drag. Dessutom bjuder veckans spaning på deep fake-reklam, problem för Joe Rogan och ljudet av skidor.


Ämnen i artikeln:

SpotifyAIAmazon

Varje fredag kurerar och summerar omvärldstjänsten Nomo Fomos chefredaktör Nicklas Hermansson nyheter och trender som formar framtidens medier och marknadsföring.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

SpotifyAIAmazon

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.

Se fler branschtitlar från Bonnier News