torsdag8 juni

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Analys

Peter Nilsson: ”Därför bör CTV vara en del av mediemixen”

Publicerad: 28 mars 2023, 11:00

Peter Nilsson, media director på Adon, skriver att en fördel med CTV är mätbarheten.

Räckvidden i linjär-tv fortsätter att falla – och då gäller det att förbereda sig för morgondagens verklighet. Adons media director Peter Nilsson förklarar varför CTV är ett fördelaktigt alternativ.

Ämnen i artikeln:

Toppnyheter eftermiddagRedaktionens valAdonPeter NilssonStreaming

Som annonsör finns det all anledning att intressera sig för CTV, speciellt i en tid då linjär-tv tappar i mätningar. Den kommersiell PUT:en har under årets första månader exempelvis backat

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev