Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Analys

Ola Andersson: Facebook öppnar dörren till helt nya annonsvärldar – det innebär det på sikt

Publicerad: 19 juni 2021, 06:00

I veckan presenterade Facebook två nyheter som gör att sociala medier-nätverket lyfter sitt annonsgame till helt nya nivåer. Den digitala experten Ola Andersson analyserar vad det får för långsiktiga konsekvenser.


Ämnen i artikeln:

Facebook

Vad gör du när du inte har plats för fler annonser? Skapa fler tjänster så att du får fler annonsytor. Precis det här har blivit något av en folksport hos

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Facebook

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.