lördag25 mars

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Analys

Nicklas Hermansson spanar: Så experimenterar mediehusen med NFT:er

Publicerad: 28 januari 2022, 06:57
Uppdaterad: 28 januari 2022, 08:22

Hur ställer sig de svenska mediehusen till NFT:er? Nicklas Hermansson ger svar i veckans spaning.

Aftonbladets chefredaktör: ”Att sälja klassiska löpsedlar som NFT:er är en kul idé och kan vara värt att testa”.

Ämnen i artikeln:

ExpressenAftonbladetSpotifyLinkedin

Nicklas Hermansson

nicklas@nomofomo.se


Åsikterna om non-fungible tokens går isär. Somliga hävdar att det är århundradets scam, medan andra menar att det är framtiden. Om Facebook kommer att ersättas av en NFT-marknadsplats – där

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev