Analys
Nicklas Hermansson spanar: Så experimenterar mediehusen med NFT:er
Publicerad: 28 januari 2022, 06:57
Uppdaterad: 28 januari 2022, 08:22
Hur ställer sig de svenska mediehusen till NFT:er? Nicklas Hermansson ger svar i veckans spaning.
Aftonbladets chefredaktör: ”Att sälja klassiska löpsedlar som NFT:er är en kul idé och kan vara värt att testa”.
Åsikterna om non-fungible tokens går isär. Somliga hävdar att det är århundradets scam, medan andra menar att det är framtiden. Om Facebook kommer att ersättas av en NFT-marknadsplats – där
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.