Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Analys

Nicklas Hermansson: Experternas sociala medier-medicin, lyckad spökkampanj och förnedrings-tv

Publicerad: 5 november 2021, 06:34

Nicklas Hermansson ger den här veckan en sammanfattning av höjdpunkterna Wall Street Journals publicering där de djupdyker i vad som skulle krävas för att reformera plattformarna och begränsa deras skada.

Den här veckan plockar Nicklas Hermansson guldkornen ur Wall Street Journals sammanställning över experter som uttalar sig om hur vi ska lösa problemen med de sociala plattformarna. Det och mycket mer veckans fredagsspaningar.


Ämnen i artikeln:

Nicklas HermanssonFacebookNetflixMeta

Varje fredag kurerar och summerar omvärldstjänsten Nomo Fomos chefredaktör Nicklas Hermansson nyheter och trender som formar framtidens medier och marknadsföring.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.