Få hela storyn
Starta din prenumeration
Analys
Publicerad: 8 april 2022, 05:57
Innehåll får oss inte bara att bli berörda – det får oss även att byta åsikt. Därför är min tes att alla företag kommer att vara mediehus i framtiden. Det senaste exemplet är Linkedin som har insett att även de tjänar på att anställa journalister, skriver Nicklas Hermansson i sin fredagsspaning.
Ämnen i artikeln:
LinkedinI Linkedins fall handlar det om grafiska designer, videoproducenter och redaktörer till deras olika vertikaler, som teknik, finans, detaljhandel och karriär.
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.
Ämnen i artikeln:
Linkedin