Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Analys

Nicklas Hermansson: Därför kommer alla företag att vara mediehus i framtiden

Publicerad: 8 april 2022, 05:57

Innehåll får oss inte bara att bli berörda – det får oss även att byta åsikt. Därför är min tes att alla företag kommer att vara mediehus i framtiden. Det senaste exemplet är Linkedin som har insett att även de tjänar på att anställa journalister, skriver Nicklas Hermansson i sin fredagsspaning.


Ämnen i artikeln:

Linkedin

I Linkedins fall handlar det om grafiska designer, videoproducenter och redaktörer till deras olika vertikaler, som teknik, finans, detaljhandel och karriär. 

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Linkedin

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev