torsdag9 februari

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Analys

Nicklas Hermansson: 15 spaningar om det globala medieåret 2023

Publicerad: 16 januari 2023, 07:04

Foto: Pixabay

Under 2023 når mediehusens intresse för Facebook och Twitter rekordlåga nivåer, publicisterna börjar se poddar och nyhetsbrev som intäktskällor och Netflix slås samman med Disney eller Paramount. Det tror Nicklas Hermansson.

Ämnen i artikeln:

Nicklas HermanssonToppnyheter förmiddag

Nicklas Hermansson

nicklas@nomofomo.se


Den som är trogen lyssnare av podden ”Lägg ut” vet att Expressens redaktionschef Magnus Alselind inte har mycket över för experternas framtidsprofetior om det kommande året. Förlåt, Magnus. Men jag

Just nu - tidsbegränsat erbjudande

49 kr för 3 månader

Allt det här ingår:

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 896 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev