Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Analys

När är en podcast framgångsrik?

Publicerad: 13 oktober 2022, 05:41

Thomas Baekdal skriver om det kluriga i att avgöra när en podd är framgångsrik.

Foto: Eoneren/Getty Images

När kan man egentligen säga att en podcast är framgångsrik? Thomas Baekdal resonerar kring faktorerna som avgör hur man kan bedöma en succépodd – och hur annonsörerna bör navigera i detta.

Ämnen i artikeln:

PodcastToppnyheter förmiddag

Thomas Baekdal

thomas@baekdal.com


En av de många frågor som publicister frågar sig är hur många lyssningar det krävs för att ha en framgångsrik podcast?

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev