onsdag31 maj

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Analys

Martin Schori: ”Vi måste börja med en offensiv personalisering”

Publicerad: 21 mars 2023, 10:38

”Om vi fortsätter att göra exakt som vi gör nu, ja då har vi nog nått taket”, skriver Martin Schori, biträdande redaktionschef och stf ansvarig utgivare för Aftonbladet.

Foto: Getty Images

Påståendet om att vi skulle ha nått toppen av digitala prenumerationer finner Martin Schori närmast skrattretande. Men vi måste sluta med att bara göra ”papperstidning på nätet” och faktiskt sätta de (unga) läsarnas behov i centrum, menar han.

Ämnen i artikeln:

Toppnyheter eftermiddagINMAPrenumerationer

MS

Martin Schori


Förra gången jag förärades utrymme i dessa spalter lovade jag att återkomma med tankar kring hur medierna skulle kunna öka sitt förtroende

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev