Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Analys

Marie Nilsson: ”En hel del talar för en återkomst för reklamfinansierade medier”

Publicerad: 30 juni 2021, 11:14

Marie Nilsson, vd på Mediavision förklarar de senaste årens intäktsutveckling inom tv, ljud och text.

Montage: Bakgrundsbild: Getty Images

Mediemarknaden är under omvandling – men vad innebär det egentligen? Mediavisions vd Marie Nilsson analyserar hur intäkterna inom tv, ljud och text utvecklats de senaste åren – och vad det innebär framåt.


Ämnen i artikeln:

Mediavision

Mediemarknad i stark omvandling, pådrivet av pandemin. Så skildras läget allmänt i dag, efter ett och ett halvt år av stora prövningar. Men vad betyder det egentligen, mer än ”global

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Mediavision

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.