Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Analys

Kristin Heinonen: Här är Voice only–nätverken som fått fart av ljudvågen

Publicerad: 27 april 2021, 09:31

Nu återstår att se om Clubhouse med flera kan hålla kvar i sina användare när livet återgår mer till det normala, skriver Kristin Heinonen.

UR ARKIVET. Clubhouse har tagit mediekonsumenterna med storm, men parallellt växer och frodas flera andra röstbaserade sociala nätverk. Kristin Heinonen redogör för vilka i en analys av voice-only-trenden – och konstaterar att vi kan förvänta oss en kreativ boom inom området för talat innehåll.


Ämnen i artikeln:

CoronavirusetClubhouse

Från i princip okänt fenomen till global hajp på under 12 månader. Det gäller att hänga med i svängarna med trenden kring röstbaserade sociala nätverk. Små och stora spelare fajtas

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

CoronavirusetClubhouse

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.