Analys
Kristin Heinonen: Här är Voice only–nätverken som fått fart av ljudvågen
Publicerad: 27 april 2021, 09:31
Nu återstår att se om Clubhouse med flera kan hålla kvar i sina användare när livet återgår mer till det normala, skriver Kristin Heinonen.
UR ARKIVET. Clubhouse har tagit mediekonsumenterna med storm, men parallellt växer och frodas flera andra röstbaserade sociala nätverk. Kristin Heinonen redogör för vilka i en analys av voice-only-trenden – och konstaterar att vi kan förvänta oss en kreativ boom inom området för talat innehåll.
Ämnen i artikeln:
CoronavirusetFrån i princip okänt fenomen till global hajp på under 12 månader. Det gäller att hänga med i svängarna med trenden kring röstbaserade sociala nätverk. Små och stora spelare fajtas
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 897 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.