torsdag28 september

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Analys

Kristin Heinonen: Här är Voice only–nätverken som fått fart av ljudvågen

Publicerad: 27 april 2021, 09:31

Nu återstår att se om Clubhouse med flera kan hålla kvar i sina användare när livet återgår mer till det normala, skriver Kristin Heinonen.

UR ARKIVET. Clubhouse har tagit mediekonsumenterna med storm, men parallellt växer och frodas flera andra röstbaserade sociala nätverk. Kristin Heinonen redogör för vilka i en analys av voice-only-trenden – och konstaterar att vi kan förvänta oss en kreativ boom inom området för talat innehåll.

Ämnen i artikeln:

Coronaviruset

Från i princip okänt fenomen till global hajp på under 12 månader. Det gäller att hänga med i svängarna med trenden kring röstbaserade sociala nätverk. Små och stora spelare fajtas

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 897 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev