Få hela storyn
Starta din prenumeration
Analys
Publicerad: 27 april 2021, 09:31
Nu återstår att se om Clubhouse med flera kan hålla kvar i sina användare när livet återgår mer till det normala, skriver Kristin Heinonen.
UR ARKIVET. Clubhouse har tagit mediekonsumenterna med storm, men parallellt växer och frodas flera andra röstbaserade sociala nätverk. Kristin Heinonen redogör för vilka i en analys av voice-only-trenden – och konstaterar att vi kan förvänta oss en kreativ boom inom området för talat innehåll.
Från i princip okänt fenomen till global hajp på under 12 månader. Det gäller att hänga med i svängarna med trenden kring röstbaserade sociala nätverk. Små och stora spelare fajtas
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.