Analys
Joel Pallvik: Synd att sponsringsbranschen saknas i diskussionen om räckvidd och effekt
Publicerad: 16 juni 2021, 05:16
”SHL, SEF, EFD, Svenska Ishockeyförbundet och Svenska Fotbollförbundet är kanske inte medlemmar i Sveriges Annonsörer men de hade definitivt erbjudit värdefulla insikter”, skriver Joel Pallvik på Pack Train.
Förbunds- och ligarättigheter som SHL och Svenska Fotbollförbundet är visserligen inte medlemmar i Sveriges Annonsörer, men de är räckviddsmonster. Därför att det synd att de lyser med sin frånvaro i det viktiga Effektinitiativet, skriver Joel Pallvik på Pack Train.
Jag är aningen sen på bollen här men jag kan inte låta bli att hoppa på diskussionen om räckvidd och effekt som blossat upp i branschen och samtidigt slå ett
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.