Analys
Joel Pallvik: Marknadsinvesteringar för 4,5 miljarder ligger och skvalpar
Publicerad: 16 maj 2023, 08:40
Det mest uppseendeväckande från rapporten ”Sponsring i Sverige ” är att bara 4 av 10 sponsorer har en sponsrings- eller partnerskapsstrategi kopplat till sina sponsringsåtagande, skriver Joel Pallvik.
Foto: Getty Images
Bara 4 av 10 sponsorer har en strategi kopplade till sina sponsringsåtaganden. Det finns 4,5 miljarder skäl till att skaffa en strategi, skriver Joel Pallvik.
Ämnen i artikeln:
SponsringFå hela storyn –
starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.