Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Analys

Joel Pallvik: ”Lyssna inte på sådana som mig, lyssna på mig!”

Publicerad: 24 januari 2022, 10:54

”Suget efter att se sponsorlogotyper och kryssa mellan olika ”experiential-marketing-brand-emotion-jippon” är närmare noll procent”, skriver Joel Pallvik.

Foto: Press/Klarna

Byråernas spaningar om sponsring- och eventbranschen är intetsägande. Vi bör istället rikta blicken mot de största sponsorerna, de nya sponsorerna och de framåtlutade rättigheterna för att bli varse de riktiga förändringarna. Det skriver Joel Pallvik.


Ämnen i artikeln:

KlarnaInhouseSponsringEvent

Sponsring- och eventbranschen börjar se ljuset i tunneln och nu kan man förkovra sig i internationella krönikor om hur branschen kommer förändras tack vare pandemin.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

KlarnaInhouseSponsringEvent

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev