Analys
Joel Pallvik: ”Lyssna inte på sådana som mig, lyssna på mig!”
Publicerad: 24 januari 2022, 10:54
”Suget efter att se sponsorlogotyper och kryssa mellan olika ”experiential-marketing-brand-emotion-jippon” är närmare noll procent”, skriver Joel Pallvik.
Foto: Press/Klarna
Byråernas spaningar om sponsring- och eventbranschen är intetsägande. Vi bör istället rikta blicken mot de största sponsorerna, de nya sponsorerna och de framåtlutade rättigheterna för att bli varse de riktiga förändringarna. Det skriver Joel Pallvik.
Sponsring- och eventbranschen börjar se ljuset i tunneln och nu kan man förkovra sig i internationella krönikor om hur branschen kommer förändras tack vare pandemin.
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.