Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Analys

Joel Pallvik: Det våras för sports marketing

Publicerad: 12 oktober 2022, 05:50

”Med ett sports marketing-perspektiv kan segla förbi konkurrenterna – som revat sina sponsorsegel”, skriver Joel Pallvik.

Foto: Otto Kitsinger (bild) + Tom Fägrell (illustration)

Sporträttighetsinnehavarna behöver prata mindre om sponsring och mer om sports marketing, menar Joel Pallvik på Pack Train. Inte minst med tanke på att sponsring är något man drar in på i en lågkonjunktur.

Ämnen i artikeln:

SponsringToppnyheter förmiddag

Joel Pallvik

joel.pallvik@packtrain.se


För nästan exakt ett år sedan stöpte Pack Train, som jag är medgrundare av, om sitt erbjudande och vi gick från sponsringsbyrå till sports marketing-byrå. Anledningen till omstöpningen var att

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev