Få hela storyn
Starta din prenumeration
Analys
Nicklas Hermansson har i veckan bland annat tittat närmare på vilka Super Bowl-reklamfilmer som har fått flest Youtube-visningar, vad det är Amazon och Spotify slåss om – och så kommer han med en glad nyhet till alla som hoppas att digitala prenumerationer ska bli mediernas räddning.
Publicerad: 18 februari 2022, 06:34
Det här är opinionsmaterial
Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.
Nicklas Hermansson har tittat närmare på årets Super Bowl-reklamfilmer och sammanställt hur antalet visningar och engagemanget har sett ut.
Metas nya reklamfilm är så deprimerande att hjärnan går sönder
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.