Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Analys

Nicklas Hermansson: Här är reklamfilmerna i Super Bowl som fått störst genomslag

Nicklas Hermansson har i veckan bland annat tittat närmare på vilka Super Bowl-reklamfilmer som har fått flest Youtube-visningar, vad det är Amazon och Spotify slåss om – och så kommer han med en glad nyhet till alla som hoppas att digitala prenumerationer ska bli mediernas räddning.

Publicerad: 18 februari 2022, 06:34

Det här är opinionsmaterial

Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.

Nicklas Hermansson har tittat närmare på årets Super Bowl-reklamfilmer och sammanställt hur antalet visningar och engagemanget har sett ut.


Ämnen i artikeln:

Super BowlMetaAmazonSpotify

Metas nya reklamfilm är så deprimerande att hjärnan går sönder

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Nicklas Hermansson

Chefredaktör på Nomo Fomo

nicklas@nomofomo.se

Ämnen i artikeln:

Super BowlMetaAmazonSpotify

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev