Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Analys

Här är publicisternas utmaning 2022

Publicerad: 29 december 2021, 08:54

Foto: Getty Images

Publicister måste hitta ett sätt att förvandla sitt mest värdefulla fokusområde till något som inte bara är en länk eller en del av allt annat på en plattform, skriver Thomas Baekdal i årets sista analys som blickar framåt mot kommande utmaningar.


Ämnen i artikeln:

FacebookSpotifyPodcast

För ett par år sedan hade jag ett samtal med några personer från Facebooks team för nyhetspartnerskap. De hade ringt för att be om min syn på hur Facebook skulle

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

FacebookSpotifyPodcast

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.