Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Analys

Glöm dagens Twitter – nu byggs Twitter 2.0

Publicerad: 30 mars 2021, 08:26

”Likt alla de stora annonsberoende företagen så försöker Twitter skaffa sig fler intäktsben”, skriver Ola Andersson.

Montage: Foto på Twitter-byggnad: Mike Davis/Flickr

Bara under det senaste året har Twitter tagit fler kliv framåt i utvecklingen av den egna produktportföljen än vad de har gjort de senaste tio åren. Ola Andersson om Twitters senaste investeringar och varför Squares köp av Tidal är intressant i sammanhanget.


Ämnen i artikeln:

TwitterFacebooksociala medierDigitala prenumerationer

Vad skulle du betala för att få premiumfunktioner till ditt twittrande? Den frågan blev aktuell när Twitter meddelade att de kommer att testa nya intäktsmodeller under 2021. Som just att

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.