Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Analys

Fyra saker du behöver veta om årets viktigaste rapport för publicister

Publicerad: 24 juni 2021, 07:00

I dagarna kom Digital News Report 2021. För publicister finns mycket att hämta i rapporten. Nicklas Hermansson, chefredaktör Nomo Fomo, sammanfattar det viktigaste.

Digital News Report 2021 har landat – och den innehåller framför allt fyra takeaways, konstaterar Nomo Fomos chefredaktör Nicklas Hermansson, som också bjuder på fem snabba spaningar.


Ämnen i artikeln:

ClubhouseSpotifyFacebook

I onsdags släppte Reuters Institute och University of Oxford världens mest omfattande årsrapport om digital nyhetskonsumtion. Hela 92 000 personer från 46 länder har svarat på frågor i den årliga undersökningen

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

ClubhouseSpotifyFacebook

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.