torsdag21 september

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Analys

Fyra saker du behöver veta om årets viktigaste rapport för publicister


Publicerad: 24 juni 2021, 07:00

I dagarna kom Digital News Report 2021. För publicister finns mycket att hämta i rapporten. Nicklas Hermansson, chefredaktör Nomo Fomo, sammanfattar det viktigaste.

Digital News Report 2021 har landat – och den innehåller framför allt fyra takeaways, konstaterar Nomo Fomos chefredaktör Nicklas Hermansson, som också bjuder på fem snabba spaningar.

Ämnen i artikeln:

SpotifyFacebook

NH

Nicklas Hermansson

nicklas@nomofomo.se


I onsdags släppte Reuters Institute och University of Oxford världens mest omfattande årsrapport om digital nyhetskonsumtion. Hela 92 000 personer från 46 länder har svarat på frågor i den årliga undersökningen

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 897 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev