Analys
Fyra saker du behöver veta om årets viktigaste rapport för publicister
Publicerad: 24 juni 2021, 07:00
I dagarna kom Digital News Report 2021. För publicister finns mycket att hämta i rapporten. Nicklas Hermansson, chefredaktör Nomo Fomo, sammanfattar det viktigaste.
Digital News Report 2021 har landat – och den innehåller framför allt fyra takeaways, konstaterar Nomo Fomos chefredaktör Nicklas Hermansson, som också bjuder på fem snabba spaningar.
I onsdags släppte Reuters Institute och University of Oxford världens mest omfattande årsrapport om digital nyhetskonsumtion. Hela 92 000 personer från 46 länder har svarat på frågor i den årliga undersökningen
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 897 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.