torsdag8 juni

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Analys

Det är för billigt att sponsra – här är sex faktorer som höjer värdet

Publicerad: 4 april 2023, 11:01

Joel Pallvik uppmanar svenska mediebyråer, annonsörer, tv-bolag och sporträttighetsinnehavare att gå samman för att främja damidrotten – så som man har gjort i USA.

Foto: Johan Nilsson/TT

Sponsring är för billigt, menar Joel Pallvik, som listar sex faktorer som kommer att höja värdet på sponsring.

Ämnen i artikeln:

Sponsring

JP


Efter sju års erfarenhet av sponsringsvärlden där jag fått en omfattande inblick i hur sponsorer tänker kring sina partnerskap, hur rättigheter värderar sitt erbjudande, hur partnerskapen aktiveras och mäts ser

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev