Analys
Därför måste publicister vara mer aggressiva på att ta betalt
Publicerad: 13 april 2022, 12:58
Foto: Getty Images
Siffrorna talar sitt tydliga språk, det finns en direkt koppling mellan hur framgångsrik en publicist är och stoppfrekvens. I denna analys skriver Thomas Baekdal om vikten av att våga stoppa läsarna och be dem att betala för innehållet.
Ämnen i artikeln:
BetalväggSkiftet mot prenumerationer är sannerligen anmärkningsvärd och som mediebransch befinner vi oss i en mycket bättre position än för tio år sedan. Men det finns fortfarande mycket som behöver förbättras
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.