Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Analys

Därför behöver publicister hantera inflationen mer proaktivt

Publicerad: 21 september 2022, 12:31

Thomas Baekdal uppmanar publicister att ta itu med problemen som kan komma av en hög inflation redan nu.

Även om inte den höga inflationen är ett problem för dagspress och tidskrifter just nu, så gäller det att förbereda sig på vad som komma skall. Allt för att bli konsumenternas förstaval, skriver medieanalytiker Thomas Baekdal.


Ämnen i artikeln:

StreamingFacebookToppnyheter eftermiddag

Inflationen är i allas våra tankar för tillfället. Ökade kostnader för produktion, el, löner och så vidare påverkar oss alla. Men det som oroar mig mest är vilken påverkan det

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev