Analys
A16Z, Spotify Greenroom och veckans Must see – Nicklas Hermansson spanar in nya trender
Publicerad: 18 juni 2021, 06:52
Nomo Fomos chefredaktör Nicklas Hermansson levererar en spaning kring veckans hetaste nyheter och trender.
Riskkapitalister som satsar på innehåll, Spotifys nya ljudapp och en virtuell Youtuber som tar studenten. Det är några av veckans hetaste händelser som även kommer att påverka medier och marknadsföring framåt, konstaterar Nomo Fomos chefredaktör Nicklas Hermansson, som också bjuder på fem snabba spaningar.
Varje fredag kurerar och summerar omvärldstjänsten Nomo Fomos chefredaktör Nicklas Hermansson nyheter och trender som formar framtidens medier och marknadsföring.
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.