Mediebyråer
Zmarta väljer PHD
Publicerad: 18 mars 2020, 10:18
Från vänster: Jonas Lyckstedt (Drum), Adam Fors (PHD), Niklas Jansson, (Zmarta) och Bo Thorp (Drum).
Jämförelsetjänsten Zmarta väljer mediebyrån PHD och contentbyrån Drum. ”Fantastiskt kul att får förtroendet att jobba med Zmarta”, säger PHD Sveriges vd Adam Fors.
Ämnen i artikeln:
PHDZmarta, som bland annat jämför långivare och banker, tar hjälp av med mediebyrån PHD och den kreativa byrån Drum för att växa och stärka sin position i Norden.
– Jag och teamet har imponerats av deras individuella byråprestationer, samtidigt som de har en unik synergi och närhet i sitt samarbete. Vi sökte ett tätt partnerskap i byråarbetet och det får vi med PHD och Drum, säger Zmartas CMO Niklas Jansson i ett pressmeddelande.
Adam Fors, vd på PHD Sverige, kommenterar:
– Det är fantastiskt kul att vi på PHD får förtroendet att jobba med Zmarta i ett skede när de växlar upp sin ambition på alla fronter. Vi på PHD visar återigen att vårt hybriderbjudande med fokus på att skapa snabba affärsresultat för våra kunder är framgångsrikt.