Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Mediebyråer

Wavemaker vinner B2B-kunden Svevia

Publicerad: 2 december 2021, 07:41

Wavemaker och Svevia; Victor Arvidsson, Max Isaksson, Mats Hulten, Fredrik Klar, Emma Wistrand, Sofia Eriksson, Fredric Thunholm och Lana Ali Havin.

Foto: Wavemaker

Väg- och infrastrukturbolaget Svevia väljer Wavemaker efter en upphandling.


Ämnen i artikeln:

Wavemaker

Med hjälp av tjänster som strategi, medieköp, annonsproduktion och dynamiska och IP-styrda B2B-annonser ska Wavemaker hjälpa Svevia att bli en attraktivare arbetsgivare och viktigare aktör inom kärnområdena anläggning, industri och drift. Målet är att driva tillväxt.

– Vi sökte en digital byrå med en bred portfölj av den senaste tekniken, spetskompetens inom B2B och gedigen strategisk höjd och hos Wavemaker fann vi all kompetens under ett tak. Teamet övertygade med sin erfarenhet, sitt tillväxtlöfte och sitt vassa team, säger Sofia Eriksson, marknadschef på Svevia, i ett pressmeddelande.

LÄS ÄVEN: Carat tappar storannonsören Telia – Per Carleö om bytet till Wavemaker 

Madeleine Nilsson

Redaktör och reporter

madeleine.nilsson@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

Wavemaker

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.