måndag20 mars

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Mediebyråer

Wavemaker hoppade av BSH-pitchen – nu går den till Carat istället

Publicerad: 25 januari 2021, 13:31

Madeleine Jarehov är vd på Carat Sverige och berättar för Dagens Media om byråns senaste pitch-vinst.

Foto: Carat/Pressbild

Wavemaker valde att inte försvara sitt samarbete med Bosch Siemens Home (BSH) i höstas. Orsak: Arvodet var för dåligt, enligt byrån. Istället blir det nu Carat i Göteborg som tar hem BSH-pitchen. ”Vi säkerställer alltid att ett partnerskap är lönsamt för både parter”, säger Carats vd Madeleine Jarehov.

Ämnen i artikeln:

Carat

David Gustavsson

david.gustavsson@dagensmedia.se


Som Dagens Media rapporterat hoppade Wavemaker i september förra året av Bosch Siemens Homes (BSH:s) mediebyråpitch.  Detta trots att byrån redan hade uppdraget, efter att ha jobbat med BSH

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev