Mediebyråer
Wavemaker hoppade av BSH-pitchen – nu går den till Carat istället
Publicerad: 25 januari 2021, 13:31
Madeleine Jarehov är vd på Carat Sverige och berättar för Dagens Media om byråns senaste pitch-vinst.
Foto: Carat/Pressbild
Wavemaker valde att inte försvara sitt samarbete med Bosch Siemens Home (BSH) i höstas. Orsak: Arvodet var för dåligt, enligt byrån. Istället blir det nu Carat i Göteborg som tar hem BSH-pitchen. ”Vi säkerställer alltid att ett partnerskap är lönsamt för både parter”, säger Carats vd Madeleine Jarehov.
Ämnen i artikeln:
CaratSom Dagens Media rapporterat hoppade Wavemaker i september förra året av Bosch Siemens Homes (BSH:s) mediebyråpitch. Detta trots att byrån redan hade uppdraget, efter att ha jobbat med BSH
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.