Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag25.09.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Mediebyråer

”Vi delar åsikten om att prispress kan drabba annonsören negativt”

Publicerad: 25 Augusti 2020, 13:05

Hanna Riberdahl, vd på Sveriges Annonsörer.

Foto: Janne Næss

Ett lågt mediepris innebär inte nödvändigtvis en hög kvalitet, trots det upplever mediebyråerna att priserna pressas nedåt alltmer. Hanna Riberdahl, vd på Sveriges Annonsörer, ser en rad områden som annonsörer och mediebyråer behöver jobba med gemensamt.


Ämnen i artikeln:

Sveriges Annonsörer

Dagens Media kunde nyligen berätta att flera mediebyråer upplever ett ökat fokus på prisgarantier i pitcher. Byråerna vittnar om flera omgångar där priserna pressas, och menar att det i längden

Få hela storyn –

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Sveriges Annonsörer

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.