Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Mediebyråer

Vägen framåt för Dentsu – efter den omfattande omgörningen

Publicerad: 7 juni 2022, 09:29

”Rent kulturellt tror jag fortfarande att vi har jobb kvar att göra i att bygga vår kultur och skapa en teamkänsla”, säger Nike Carlstoft, till Dagens Media.

Foto: Janne Næss

Pandemi, fusion, krig och transformation – på bara ett par år har mediebyrånätverket Dentsu genomgått extrema förändringar. Nike Carlstoft om: ✓Riktningen framåt ✓Konsten att locka talang ✓Trenderna och utmaningarna i branschen


Ämnen i artikeln:

Dentsu AegisNike CarlstoftIprospectVizeumCaratToppnyheter eftermiddagRedaktionens val

I början av 2021 stod det klart att de Dentsu-ägda byråerna Iprospect och Vizeum skulle slås samman som del i en större global omstrukturering. Efter uppköp genom åren har

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev