Mediebyråer
Vägen framåt för Dentsu – efter den omfattande omgörningen
Publicerad: 7 juni 2022, 09:29
”Rent kulturellt tror jag fortfarande att vi har jobb kvar att göra i att bygga vår kultur och skapa en teamkänsla”, säger Nike Carlstoft, till Dagens Media.
Foto: Janne Næss
Pandemi, fusion, krig och transformation – på bara ett par år har mediebyrånätverket Dentsu genomgått extrema förändringar. Nike Carlstoft om: ✓Riktningen framåt ✓Konsten att locka talang ✓Trenderna och utmaningarna i branschen
Ämnen i artikeln:
Toppnyheter eftermiddagRedaktionens valDentsu AegisNike CarlstoftIprospectVizeumCaratI början av 2021 stod det klart att de Dentsu-ägda byråerna Iprospect och Vizeum skulle slås samman som del i en större global omstrukturering. Efter uppköp genom åren har
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.