Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Mediebyråer

UPPDATERAD: Därför lämnar Group M Sveriges Mediebyråer

Publicerad: 5 oktober 2020, 09:46
Uppdaterad: 5 oktober 2020, 12:16

”Vi ser att medlemskapet i Komm ger oss ett bättre utbyte”, säger Martin Hugosson, vd på Group M, till Dagens Media.

UPPDATERAD. Byråkoncernen Group M lämnar Sveriges Mediebyråer vid årsskiftet.


Ämnen i artikeln:

Sveriges MediebyråerKommGroup MMartin Hugosson

Group M, som sedan tidigare även är medlemmar i Komm och i IAB, väljer att lämna Sveriges Mediebyråer, vilket Veckans Brief var först med att rapportera. Anledningen till att

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.