fredag2 juni

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Mediebyråer

Unilever väljer Mindshare – igen

Publicerad: 17 september 2021, 12:22

På bild: Emelie Briston, nordiskt kundansvarig för Unilever hos Mindshare, Eva Nygårdhs head of media Unilever Nordics och Clara Grelsson, vd på Mindshare Sverige. Foto: Mindshare

Mindshare tar hem Unilevers globala jättepitch. ”Det känns helt fantastiskt”, säger Mindshares vd Clara Grelsson, till Dagens Media.

Ämnen i artikeln:

MindshareUnilever

Hanna Frick

hanna.frick@dagensmedia.se


Mindshare har fått förnyat förtroende när Unilever för första gången sedan 2016 gått ut i en global pitch. 

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev