Mediebyråer
Unilever väljer Mindshare – igen
Publicerad: 17 september 2021, 12:22
På bild: Emelie Briston, nordiskt kundansvarig för Unilever hos Mindshare, Eva Nygårdhs head of media Unilever Nordics och Clara Grelsson, vd på Mindshare Sverige. Foto: Mindshare
Mindshare tar hem Unilevers globala jättepitch. ”Det känns helt fantastiskt”, säger Mindshares vd Clara Grelsson, till Dagens Media.
Mindshare har fått förnyat förtroende när Unilever för första gången sedan 2016 gått ut i en global pitch.
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.