Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Mediebyråer

Två nya kunder till Hear

Publicerad: 30 september 2021, 05:48

”Det är enormt roligt att snabbt ha startat ett samarbete med Bluestep och 60plusbanken”, säger Hears vd Urban Hilding i ett pressmeddelande.

Foto: Janne Næss + Bild från 60plusbankens kampanj.

Mediebyrån Hear kan lägga till Bluestep och 60plusbanken till sitt stall av kunder.


Ämnen i artikeln:

Hear

Bolånebanken Bluestep Bank och 60plusbanken, som är en del av Bluestep Bank, har efter en upphandling valt Hear som mediebyråpartner.

Bluestep Banks ambition är att få in fler människor på bostadsmarknaden medan 60plusbanken – som namnet antyder – vill hjälpa pensionärer att få en bättre vardagsekonomi med hjälp av kapital från det egna boendet.

För Bluesteps del pågår just nu ett långsiktigt arbete med att ompositionera varumärket i vilket man hoppas få hjälp av Hear. Hos 60plusbanken är förhoppningen att Hear ska ge banken skjuts i tillväxten.

– Det är enormt roligt att snabbt ha startat ett samarbete med Bluestep och 60plusbanken. Två skilda affärer som är på spännande varumärkes- och marknadsandelsresor i en tid när många stängs ute från bostadsmarknaden på grund av moderna tidsbegränsade anställningsformer, egenföretagande eller sämre kredithistorik samt en ”ung” pensionärsgeneration som är aktiva och lever längre, säger Hears vd Urban Hilding i ett pressmeddelande.

Linnéa Kihlström

Chefredaktör och ansvarig utgivare

linnea.kihlstrom@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

Hear

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.