Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Mediebyråer

Tre vd:ar om mediebyråernas största utmaningar

Publicerad: 18 mars 2020, 14:04

Både Vizeum, Zenith och Mediacom jobbar mot ett större fokus på kundernas affärsmål. Från vänster: Christine Völcker, Morten Flamand och Malin Nährström.

Foto: Dentsu Aegis/Mediacom/Zenith

Vizeums Christine Völcker, Zeniths Malin Nährström och Mediacoms Morten Flamland om ✓ Anpassningen till kundens förändrade behov ✓ Årets viktigaste mål ✓ Utmaningarna framåt.


Ämnen i artikeln:

Zenith MediaMediacomVizeum

Christine Völcker tog vd rollen på Vizeum i oktober 2019, efter sin företrädare Ebba Kilman. Hon har höga ambitioner för byrån, och anser att en hög förändringstakt är livsavgörande.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Zenith MediaMediacomVizeum

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.