fredag2 juni

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Mediebyråer

Tight dialog, flexibla avtal och kostnadsmedvetenhet – här är mediebyråernas strategier under nedgången

Tolv mediebyråchefer svarar på hur de förbereder byrån för den kommande lågkonjunkturen, hur de hanterar kunder som drar ned på medieköpen – och hur sämre tider påverkar årsavtalsförhandlingarna.

Publicerad: 31 januari 2023, 09:11

Ämnen i artikeln:

Tema: Mediebranschen i lågkonjunkturDigitala temaveckorToppnyheter förmiddag

Lågkonjunkturen står för dörren. I Konjunkturinstitutets senaste prognos, från december förra året, går Sverige in i en lågkonjunktur i år. Den väntas pågå till och med 2025. 

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev