Få hela storyn
Starta din prenumeration
Mediebyråer
Publicerad: 25 Augusti 2020, 13:41
Sveriges Mediebyråer slår ifrån sig kritiken om att de har tappat sin riktning.
Foto: Adon
Kenneth Danielsson, tidigare vd på Group M, menar att det är dags att lägga ner Sveriges Mediebyråer. Sveriges Mediebyråer kontrar med att de aldrig tidigare haft så pass ”gränsöverskridande diskussioner med andra branschorganisationer”.
I en syrlig debattartikel i Resumé skriver Kenneth Danielsson, tidigare vd för Group M och i dag grundare och vd på W41, att det är dags att lägga ned
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.