Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag27.01.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Mediebyråer

Sveriges Mediebyråer svarar på kritiken om nedläggning

Publicerad: 25 Augusti 2020, 13:41

Sveriges Mediebyråer slår ifrån sig kritiken om att de har tappat sin riktning.

Foto: Adon

Kenneth Danielsson, tidigare vd på Group M, menar att det är dags att lägga ner Sveriges Mediebyråer. Sveriges Mediebyråer kontrar med att de aldrig tidigare haft så pass ”gränsöverskridande diskussioner med andra branschorganisationer”.


Ämnen i artikeln:

KommSveriges Mediebyråer

I en syrlig debattartikel i Resumé skriver Kenneth Danielsson, tidigare vd för Group M och i dag grundare och vd på W41, att det är dags att lägga ned

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

KommSveriges Mediebyråer

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.