söndag5 februari

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Mediebyråer

Så står sig fria mediebyråer mot de globala supernätverken

Publicerad: 29 november 2022, 11:01

Urban Hilding, Hear, Jenni Norin, Scream Stockholm, Johanna Alanko, Adon och Olle Borgstav på TBS.

Foto: Pressbild/Getty

Här ger Hear, Scream, TBS och Adon sin bild av hur det är att stå fria från de globala jättenätverken – och varför det ibland skulle vara skönt med en flygande gubbe från London.
✓ ”Vi får inga kunder gratis”
✓ Kan gasa – när andra bromsar
✓ ”Utmaningen är ju att alltid behöva prioritera”

Ämnen i artikeln:

Tema: Mediebyråernas förändrade rollMediebyråerHearAdonScreamTBSToppnyheter eftermiddagDigitala temaveckor

Joakim Wedholm

joakim.wedholm@dagensmedia.se


Konsolidering, sammanslagningar, uppköp och synergieffekter. Kan de stora internationella byrånätverkens ”one stop shop”-affär vara ett hot mot de lokala och mindre byråerna?

Just nu - tidsbegränsat erbjudande

49 kr för 3 månader

Allt det här ingår:

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 896 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev