Mediebyråer
Så står sig fria mediebyråer mot de globala supernätverken
Publicerad: 29 november 2022, 11:01
Urban Hilding, Hear, Jenni Norin, Scream Stockholm, Johanna Alanko, Adon och Olle Borgstav på TBS.
Foto: Pressbild/Getty
Här ger Hear, Scream, TBS och Adon sin bild av hur det är att stå fria från de globala jättenätverken – och varför det ibland skulle vara skönt med en flygande gubbe från London.
✓ ”Vi får inga kunder gratis”
✓ Kan gasa – när andra bromsar
✓ ”Utmaningen är ju att alltid behöva prioritera”
Ämnen i artikeln:
Tema: Mediebyråernas förändrade rollMediebyråerHearAdonScreamTBSToppnyheter eftermiddagDigitala temaveckorKonsolidering, sammanslagningar, uppköp och synergieffekter. Kan de stora internationella byrånätverkens ”one stop shop”-affär vara ett hot mot de lokala och mindre byråerna?
Just nu - tidsbegränsat erbjudande
49 kr för 3 månader
Allt det här ingår:
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 896 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.