Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag31.03.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Mediebyråer

”Om vi har sunda och transparenta ersättningsmodeller, skapar effekt för kunderna och är proaktiva så får vi nöjda kunder”, säger Hears vd Urban Hilding. På bild: Jochum Forsell, Catharina Kinberg och Urban Hilding.

Foto: Janne Næss

Så ska Hear utmana nätverksbyråerna

De oberoende mediebyråerna har seglat upp som en allt starkare konkurrent gentemot nätverks­byråerna. Ökad transparens, nya arbetssätt och just oberoende ska sätta fart på lilla Hear. Men samtidigt blir teknik allt viktigare, vilket tillväxten för byråer som Precis Digital vittnar om.

Publicerad: 18 Mars 2020, 09:17

Madeleine Nilsson

Reporter

madeleine.nilsson@dagensmedia.se

”Vi jobbar i en people business. Det är människorna som är avgörande och det är människorna man väljer.” Det säger Hears nyblivne vd Urban Hilding när han tar emot Dagens

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Anna HjalmarssonHearUrban Hilding

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.