Få hela storyn
Starta din prenumeration
Mediebyråer
Publicerad: 11 Mars 2020, 14:24
Fredrik Lundgren, Ali Tajbakhsh och Emma Thorp.
Foto: Howcom/Omnicom/Håkan Målbäck
Coronautbrottet tvingar marknadsförare att se över sina mediestrategier. Howcom, OMG:s och Screams vd:ar svarar på hur annonseringen har påverkats av det nya viruset.
Det nya coronaviruset fortsätter att spridas och i Sverige, som i många andra länder, växer antalet smittade. Virusutbrottet påverkar naturligtvis i allra högsta grad företags verksamheter och varumärkens mediestrategier ställs
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.