onsdag27 september

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Mediebyråer

Så påverkas marknadsföringen av corona: ”Ingen vill dra ned för snabbt”

Publicerad: 11 mars 2020, 14:24

Fredrik Lundgren, Ali Tajbakhsh och Emma Thorp. Foto: Howcom/Omnicom/Håkan Målbäck

Coronautbrottet tvingar marknadsförare att se över sina mediestrategier. Howcom, OMG:s och Screams vd:ar svarar på hur annonseringen har påverkats av det nya viruset.

Ämnen i artikeln:

OMGScreamHowcomKampanjCoronaviruset

Hanna Frick

hanna.frick@dagensmedia.se


Det nya coronaviruset fortsätter att spridas och i Sverige, som i många andra länder, växer antalet smittade. Virusutbrottet påverkar naturligtvis i allra högsta grad företags verksamheter och varumärkens mediestrategier ställs

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 897 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev