Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Söndag05.07.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Mediebyråer

Så påverkas marknadsföringen av corona: ”Ingen vill dra ned för snabbt”

Publicerad: 11 Mars 2020, 14:24

Fredrik Lundgren, Ali Tajbakhsh och Emma Thorp.

Foto: Howcom/Omnicom/Håkan Målbäck

Coronautbrottet tvingar marknadsförare att se över sina mediestrategier. Howcom, OMG:s och Screams vd:ar svarar på hur annonseringen har påverkats av det nya viruset.


Ämnen i artikeln:

coronavirusetScreamOMGHowcom

Det nya coronaviruset fortsätter att spridas och i Sverige, som i många andra länder, växer antalet smittade. Virusutbrottet påverkar naturligtvis i allra högsta grad företags verksamheter och varumärkens mediestrategier ställs

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.