Mediebyråer
Så påverkas marknadsföringen av corona: ”Ingen vill dra ned för snabbt”
Publicerad: 11 mars 2020, 14:24
Fredrik Lundgren, Ali Tajbakhsh och Emma Thorp. Foto: Howcom/Omnicom/Håkan Målbäck
Coronautbrottet tvingar marknadsförare att se över sina mediestrategier. Howcom, OMG:s och Screams vd:ar svarar på hur annonseringen har påverkats av det nya viruset.
Det nya coronaviruset fortsätter att spridas och i Sverige, som i många andra länder, växer antalet smittade. Virusutbrottet påverkar naturligtvis i allra högsta grad företags verksamheter och varumärkens mediestrategier ställs
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 897 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.