Få hela storyn
Starta din prenumeration
Mediebyråer
Publicerad: 17 December 2020, 06:32
Charlotte Berg på Mindshare och Camilla Waldmark på Elon berättar om hur de har arbetat med att marknadsföra Elons belysningssortiment.
Elon och mediebyrån Mindshare har arbetat med influencers för att skapa inspirerande marknadsföring för bolagets belysningssortiment. ”Vi har hittat ett manér som verkligen har fungerat för den här produktkategorin”, säger Charlotte Berg, på Mindshare.
2019 påbörjade Elon sin stora förändringsresa. Mellan 2019 och 2022 ska drygt 350 nordiska butiker göras om. Förra året gjorde Elon dessutom om sin grafiska profil och arbetade fram ett
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.