Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Mediebyråer

Så krossade Elon sina mål med mikroinfluencerkampanj

Publicerad: 17 december 2020, 06:32

Charlotte Berg på Mindshare och Camilla Waldmark på Elon berättar om hur de har arbetat med att marknadsföra Elons belysningssortiment.

Elon och mediebyrån Mindshare har arbetat med influencers för att skapa inspirerande marknadsföring för bolagets belysningssortiment. ”Vi har hittat ett manér som verkligen har fungerat för den här produktkategorin”, säger Charlotte Berg, på Mindshare.


Ämnen i artikeln:

ElonMindshare

2019 påbörjade Elon sin stora förändringsresa. Mellan 2019 och 2022 ska drygt 350 nordiska butiker göras om. Förra året gjorde Elon dessutom om sin grafiska profil och arbetade fram ett

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

ElonMindshare

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.