Mediebyråer
Så går det för mediebyråernas Amazon-satsningar
Publicerad: 30 november 2022, 06:48
”Amazon har påverkat mindre än vad man trodde initialt”, säger Bizkit Havas Jenny Leeb, till vänster i bild bredvid Malin Born, Transact och Publicis Groupes Emma Thorp.
Foto: Bizkit Havas / Omnicom / Abraham Engelmark
Amazons intåg i Sverige har påverkat marknaden mindre än vad man trodde initialt. Men svårare tider kan komma att gynna e-handelsjätten, enligt mediebyråer som Dagens Media har pratat med. ”Amazon hade rimligtvis inte etablerat sig här om de inte trodde att det fanns potential i vår marknad”, säger Jenny Leeb, vd på Bizkit Havas.
Ämnen i artikeln:
AmazonPublicise-handelTema: Mediebyråernas förändrade rollMediebyråerEmma ThorpJenny LeebBizkit HavasHowcomDigitala temaveckorToppnyheter förmiddagJust nu - tidbegränsat erbjudande
49 kr för 3 månader
Allt det här ingår:
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 896 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.