fredag2 juni

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Mediebyråer

Publicis sjösätter analysplattform: ”Ser fram emot att hjälpa kunderna vinna slaget i den digitala hyllan”

Publicerad: 3 april 2023, 12:43

”Vad vi vet erbjuder inte någon av de andra nätverken en liknande tjänst på svensk marknad”, säger Johan Petterson, Chief Data & Technology Officer på Publicis i Sverige. Foto: Pressbild

Efter uppköpet – Publicis lanserar den globala, digitala ehandels-analysplattformen Profitero i Sverige.

Ämnen i artikeln:

Toppnyheter eftermiddagPublicis

Linnéa Kihlström

linnea.kihlstrom@dagensmedia.se


Allt fler väljer i dag att handla på nätet vilket ställer nya krav på marknadsföringen, då varumärken i dag behöver kunna påverka vid det digitala köptillfället. I fjol omsatte ehandeln

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev