Mediebyråer
Publicis sjösätter analysplattform: ”Ser fram emot att hjälpa kunderna vinna slaget i den digitala hyllan”
Publicerad: 3 april 2023, 12:43
”Vad vi vet erbjuder inte någon av de andra nätverken en liknande tjänst på svensk marknad”, säger Johan Petterson, Chief Data & Technology Officer på Publicis i Sverige. Foto: Pressbild
Efter uppköpet – Publicis lanserar den globala, digitala ehandels-analysplattformen Profitero i Sverige.
Allt fler väljer i dag att handla på nätet vilket ställer nya krav på marknadsföringen, då varumärken i dag behöver kunna påverka vid det digitala köptillfället. I fjol omsatte ehandeln
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.