Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag24.11.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Mediebyråer

PHD förstärker marknadsföringsteamet

Publicerad: 3 November 2020, 07:24

Gänget på PHD får sällskap av en ny kollega, Sarah Dayan, och den nygamla kollegan Adam Tan.

Foto: PHD

Mediebyrån PHD rekryterar Sarah Dayan och Adam Tan till sitt digitala marknadsföringsteam.


Ämnen i artikeln:

PHD

På PHD blir Sarah Dayan chef för performance marketing och ansvarig för att se till att en skräddarsydd utvecklingsplan för PHD:s kunder görs.

Mediebyråns andra nyrekrytering, Adam Tan, har en bakgrund på PHD men gick därefter till annonsörsidan. När han nu återvänder till mediebyrån är det till en roll som digital client transformation manager, i vilken han har ansvar för att identifiera kundernas behov och utmaningar.

Robin Leijonhufvud, chief commercial growth officer på PHD välkomnar sina nya kollegor.

– Jag kan stolt säga att vårt team är komplett med Adam och Sarah. Vi har alla kompetenser för att granska våra kunder och skapa en realistisk tillväxtplan på lång och kort sikt.

För att uppnå resultat är det viktigt att blanda nya data med traditionella marknadsföringsprinciper, säger Robin Leijonhufvud.

– Alla vet och pratar om varumärkets betydelse, men man kan inte glömma att det är tillväxt som gör skillnaden i slutet av dagen, och mitt team vet det.

Linnéa Kihlström

Redaktör och reporter

linnea.kihlstrom@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

PHD

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.