Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Mediebyråer

OMD vinner Scandic

Publicerad: 28 Oktober 2019, 08:09

Anja Sadock, marknadschef på Scandic Hotels Group. Scandic inleder vid årsskiftet ett samarbete med OMD som nordisk mediebyrå.

Scandic går från att ha en mediebyrå per land till en på samtliga marknader. Ingen av byråerna som Scandic jobbar med i dag fick uppdraget som är värt Scandics mediebudget. ✓ De har Scandic träffat under pitchen ✓ Därför föll valet på OMD


Ämnen i artikeln:

MediacomScandicCaratOMDStarcom

Nu står det klart att OMD blir Scandics nordiska mediebyrå. Samarbetet inleds vid årsskiftet.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

30 dagar utan kostnad

Avsluta provperioden när du vill.
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll.
Vårt exklusiva magasin.

Du har möjlighet att säga upp när du vill under de första 30 dagarna. Provperioden övergår därefter till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.