Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag02.12.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Mediebyråer

OMD vinner Scandic

Publicerad: 28 Oktober 2019, 08:09

Anja Sadock, marknadschef på Scandic Hotels Group. Scandic inleder vid årsskiftet ett samarbete med OMD som nordisk mediebyrå.

Scandic går från att ha en mediebyrå per land till en på samtliga marknader. Ingen av byråerna som Scandic jobbar med i dag fick uppdraget som är värt Scandics mediebudget. ✓ De har Scandic träffat under pitchen ✓ Därför föll valet på OMD


Ämnen i artikeln:

OMDMediacomCaratStarcomScandic

Nu står det klart att OMD blir Scandics nordiska mediebyrå. Samarbetet inleds vid årsskiftet.

Få hela storyn –

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.