Få hela storyn
Starta din prenumeration
Mediebyråer
Publicerad: 28 Oktober 2019, 08:09
Anja Sadock, marknadschef på Scandic Hotels Group. Scandic inleder vid årsskiftet ett samarbete med OMD som nordisk mediebyrå.
Scandic går från att ha en mediebyrå per land till en på samtliga marknader. Ingen av byråerna som Scandic jobbar med i dag fick uppdraget som är värt Scandics mediebudget. ✓ De har Scandic träffat under pitchen ✓ Därför föll valet på OMD
Nu står det klart att OMD blir Scandics nordiska mediebyrå. Samarbetet inleds vid årsskiftet.
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.