torsdag8 juni

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Mediebyråer

OKQ8 plockar in Hear som mediebyrå: ”Drömstart på 2023”

Publicerad: 24 mars 2023, 13:11

Urban Hilding, vd på Hear och Charlotte Sjöberg Nilsson, head of marketing, på OKQ8. Foto: Pressbild

Hear tar hem ännu en vinst i mediebyråvärlden. Efter att ha vunnit Hemköp tidigare i år tar de nu hem OKQ8: ”Ett välrenommerat varumärke i en bransch som nu förändras i grunden”, säger Urban Hilding på Hear.

Ämnen i artikeln:

MediebyråerToppnyheter eftermiddagHearUrban HildingOKQ8

Joakim Wedholm

joakim.wedholm@dagensmedia.se


OKQ8 har genomfört en mediebyråupphandling där syftet har varit att hitta en samarbetspartner som besitter hög kompentens och erfarenhet inom strategi samt affärsutveckling för samtliga Affärsdivisioner inom OKQ8. Bolagets pitch

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev