Mediebyråer
OKQ8 plockar in Hear som mediebyrå: ”Drömstart på 2023”
Publicerad: 24 mars 2023, 13:11
Urban Hilding, vd på Hear och Charlotte Sjöberg Nilsson, head of marketing, på OKQ8. Foto: Pressbild
Hear tar hem ännu en vinst i mediebyråvärlden. Efter att ha vunnit Hemköp tidigare i år tar de nu hem OKQ8: ”Ett välrenommerat varumärke i en bransch som nu förändras i grunden”, säger Urban Hilding på Hear.
OKQ8 har genomfört en mediebyråupphandling där syftet har varit att hitta en samarbetspartner som besitter hög kompentens och erfarenhet inom strategi samt affärsutveckling för samtliga Affärsdivisioner inom OKQ8. Bolagets pitch
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.