Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Mediebyråer

Nike Carlstoft om mediebyråernas hållbarhetsarbete: ”Vi kan göra jättemycket”

Publicerad: 16 november 2021, 12:27

Nike Carlstoft och Malin Ljung Eiborn diskuterar hållbarhet på Stockholm Media Week.

Foto: Anna Hållams

Mediebyråer, reklambyråer och publicister kan växla upp rejält för att driva hållbarhetsarbete framåt, säger Dentsus Nike Carlstoft under Stockholm Media Week – och efterlyser en standardisering för att kunna väga olika medieval mot varandra.


Ämnen i artikeln:

Stockholm Media WeekSveriges MediebyråerNike CarlstoftDentsu AegisPrimeClaes de Faire

I dag inleds Sveriges Mediebyråers årliga evenemang Stockholm Media Week på Berns. Dagen drog igång med att Fredrik Moberg, på Stockholms universitet, och Miljöpartiets före detta språkrör Maria Wetterstrand, i

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.