Mediebyråer
Nike Carlstoft om mediebyråernas hållbarhetsarbete: ”Vi kan göra jättemycket”
Publicerad: 16 november 2021, 12:27
Nike Carlstoft och Malin Ljung Eiborn diskuterar hållbarhet på Stockholm Media Week. Foto: Anna Hållams
Mediebyråer, reklambyråer och publicister kan växla upp rejält för att driva hållbarhetsarbete framåt, säger Dentsus Nike Carlstoft under Stockholm Media Week – och efterlyser en standardisering för att kunna väga olika medieval mot varandra.
Ämnen i artikeln:
Stockholm Media WeekSveriges MediebyråerNike CarlstoftDentsu AegisPrime PRClaes de FaireI dag inleds Sveriges Mediebyråers årliga evenemang Stockholm Media Week på Berns. Dagen drog igång med att Fredrik Moberg, på Stockholms universitet, och Miljöpartiets före detta språkrör Maria Wetterstrand, i
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 897 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.