onsdag1 februari

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Mediebyråer

Nätverken stöper om sig – därför satsar de på performance marketing

Nätverken stöper om sig – därför satsar de på performance marketing

Nätverksjättarna Group M, OMG och Dentsu riktar ett allt större fokus mot performance marketing. Samtidigt hoppas Collaboration Art på att vinna fördelar genom att konsolidera branschen. Byråerna om: ✓Motiven ✓Konkurrensen ✓Hindren på vägen.

Publicerad: 29 november 2022, 06:51

Ämnen i artikeln:

Dentsu AegisIprospectVizeumGroup MMediacomDigitala temaveckorTema: Mediebyråernas förändrade rollToppnyheter förmiddag

Foto: Dilok Klaisataporn

Det var i början på 2021 som Dentsu-ägda Vizeum fusionerades med Iprospect. Bakgrunden till att de valde att behålla varumärket Iprospect var att de ville ha ett fokus på

Just nu - tidsbegränsat erbjudande

49 kr för 3 månader

Allt det här ingår:

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 896 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev