Mediebyråer
Nätverken stöper om sig – därför satsar de på performance marketing
Nätverken stöper om sig – därför satsar de på performance marketing
Nätverksjättarna Group M, OMG och Dentsu riktar ett allt större fokus mot performance marketing. Samtidigt hoppas Collaboration Art på att vinna fördelar genom att konsolidera branschen. Byråerna om: ✓Motiven ✓Konkurrensen ✓Hindren på vägen.
Publicerad: 29 november 2022, 06:51
Foto: Dilok Klaisataporn
Det var i början på 2021 som Dentsu-ägda Vizeum fusionerades med Iprospect. Bakgrunden till att de valde att behålla varumärket Iprospect var att de ville ha ett fokus på
Just nu - tidsbegränsat erbjudande
49 kr för 3 månader
Allt det här ingår:
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 896 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.